VIBRAPOD

6 Moons - Sierpień 2005

„Szczerze polecam izolatory i stożki Vibrapoda, by wyciągnąć maksimum możliwości z MiniMax.” Cytat z recenzji stopnia gramofonowego Eastern Electric MiniMax.

John Potis

 

UltraAudio - Marzec 2005

„Faktycznie, cztery komplety izolatorów i stożków wprowadziły do mojego ne plus ultra SRA reference niebagatelną poprawę.”

Mike Silverton

 

6 Moons - Czerwiec 2004

„Stożki Vibrapod bez wątpienia przenoszą izolatory na jeszcze wyższy poziom osiągów.”

John Potis

 

Ultra Audio - Kwiecień 2004

„Zgodnie z moim doświadczeniem, jest to prawdziwy best-buy w branży audio – nic innego nawet się nie umywa.”

Dan Davis

 

6 Moons - Kwiecień 2004

„Jednakże, zauważyłem, że jakość brzmienia podskoczyła o poprzeczkę lub dwie kiedy zamieniłem stożki na Vibrapody i ustawiłem wzmacniacz na moim stoliku.”

Paul Candy

 

positive-feedback

„Odpowiadają za kontrolę mikrowibracji, nieodłącznego problemu nas wszystkich, bez względu na to czy sobie z tego zdajemy sprawę czy nie i są one tak samo dobre jak większość innych krążków i stożków które miałem okazje wypróbować, tylko że kosztują ułamek ich ceny.

Bryan Gladstone

„Vibrapody sprawowały się zadziwiająco dobrze.”

Dave Clark

„Skoro produkt jest praktyczny, funkcjonalny i bardzo przystępny cenowo, to jak można się co do niego pomylić?”

Francisco Duran


the abso!ute sound  Dobry, tani produkt, który działa - Wydanie - 129, Strona 129, Kwiecień/Maj 2001

„Każdy powinien mieć kilka kompletów pod ręką, w przypadku zastosowań gdzie droższe stożki, kolce, krążki czy inne systemy tłumiące (tak jak Walker Valid Points) albo nie pasują albo są zbyt skomplikowane.”

Arthur S. Pfeffer

 

HiFi World - Maj 2001

„Zawsze zastanawia mnie po co ludzie wydają setki funtów na wymyślne podstawy i stoliki, skoro prosty stolik na kawę z kilkoma tymi ustrojstwami pod spodem gwarantuje tak dobre rezultaty, może jedynie poza najbardziej kapryśnymi i wymagającymi systemami.

 

the abso!ute sound  Vibrapods & Loudspeaker Serendipity - Wydanie 118, Strona 97, Czerwiec/Lipiec 1999

„Więc moi drodzy, w cenie $6 za sztukę, uważam że ten produkt to okazja dekady w branży audio.”

Anna Logg

 

SoundStage! Raj 'Podów i reszty - Kwiecień 1999

„W pokoju odsłuchowym, Pody podtrzymują procesor cyfrowy, przedwzmacniacz, dwa kondycjonery, listwę przeciwprzepięciową, kilka ustrojów poprawiających składowe harmoniczne, kilka przewodów sieciowych, parę głośników i przenośny osuszacz powietrza. To jest dopiero początek.”

James Saxon

 

TNT Internet HiFi Magazine Izolatory Vibrapod™ Mistrzowie rzeczywistości! - Styczeń 1999

„Izolatory Vibrapod™ działają nadzwyczaj dobrze i są w stanie dodać szczyptę muzykalności do każdego martwego brzmieniowo systemu HiFi.

Dr. Lucio Cadeddu

 

SoundStage! Vibrapody – Nieodkryte zastosowania, nieoczekiwane przyjemności - Styczeń 1999

„Ludzie, żeby uwierzyć, musicie tego posłuchać. Te rzeczy kosztują tylko $6 za sztukę i objęte są 30 dniową gwarancją zwrotu. Co macie do stracenia?”

Greg Weaver

 

Listener Magazine Pod People Look out, y'all. - Jesień 1998

„To co było naprawdę istotne, w moich próbach tam i z powrotem od Stożków do izolatorów VibraPod to fakt, że kiedy VibraPody były w użyciu, mogłem zapomnieć o tym co robiłem i po prostu usiąść i słuchać. Czy trzeba jeszcze coś wyjaśniać?”

Bruce Kennett

 

SoundStage! Kontynuacja recenzji: Powrót „Pod” Ludzi! - Listopad 1998

„Pomimo tego, że starałem się bardzo opierać złowrogiemu urokowi Podów, te nowe mutacje osłabiły mnie do tego stopnia, że cała siła woli i energia uleciały w momencie gdy mój system audio zaczął śpiewać pieśni pochwalne na cześć POTOMSTWA POD’ów!”

Steven Rochlin

 

From The Phonogram List Part One - Październik 1998

„Moja konkluzja? Cóż, Vibrapody pracowały dla mnie i nie pokręciły dźwięku… to chyba jest rzecz, którą powinienem wymienić na pierwszym miejscu!”

John Mah

 

From The Phonogram List Part Two - Kwiecień 1999

„Od razu zauważyłem kilka rzeczy: lepszą separację wokali i instrumentów; odebrałem to jako mniejszy natłok lub „zachodzenie na siebie” instrumentów, być może jest to lepsze uwarstwienie zgodnie z następnym twierdzeniem – bardziej dobitna granica pomiędzy powyższymi – np. fizyczna separacja sekcji pierwszych i drugich skrzypiec w orkiestrze jest lepiej zdefiniowana – większa zwartość basu, niższy poziom szumu w tle – instrumenty po prostu niesamowicie „dryfują” w przestrzeni, zaś mikrodetale (takie jak pogłos pomieszczenia, poziom wibrata solistów, to jak muzycy kończą frazy, dzwonienie wibrafonów, itp.) są wyciągane z rowka…”

John Mah

 

SoundStage! Izolatory Vibrapod: Przyłączcie się do „Pod” ludzi - Sierpień 1998

„W końcu mój system na zawsze zmienił się na lepsze, tak jak sam zmieniłem się w jednego z „Pod” ludzi.”

Steven Rochlin

 

Primyl Vinyl, the Audiophile Record Collectors Newsletter - Sierpień 1998

„…ZNACZNIE poprawiona scena dźwiękowa, powietrze wokół instrumentów znów się pojawiło, wszystko stało się lepiej zdefiniowane.”

Bruce Kinch

 

SMR On The Web  Atak Pod’ów z planety Kennarda! - Maj 1998

„Niewiarygodne. Mówię poważnie! Nie mogłem w to uwierzyć! Scena dźwiękowa jeszcze bardziej się poszerzyła! Otwierający riff gitarowy wydobywał się z odtwarzacza CD, który stoi na lewo od głośnika! A bas, jeszcze bardziej poruszał trzewiami!”

John R. Potis, Jr.

na górę
© 2003-2014 FAST Łódź. Wszystkie użyte znaki towarowe są zastrzeżone i należą do ich prawnych właścicieli.
powrót na stronę główną na górę
 
PREVIOUS
(left arrow key)
NEXT
(right arrow key)
CLOSE (Esc)